O mundo é um lugar perigoso de se viver, não por causa daqueles que fazem o mal, mas sim por causa daqueles que observam e deixam o mal acontecer.
Albert Einstein (via pronuncio)
O mundo é um lugar perigoso de se viver, não por causa daqueles que fazem o mal, mas sim por causa daqueles que observam e deixam o mal acontecer.
me reading my own posts: hmm.. That’s an embarrassing thing 2 post on the internet
A writer writes a novel, a songwriter writes a song, we do what we can to endure. We build our legacy piece by piece and maybe the whole world will remember you or maybe just a couple of people, but you do what you can to make sure you’re still around after you’re gone.